Baby boom

Baby’s! Zo schattig! Zo lief!
Ik wordt altijd instant vrolijk als ik weer eens een geboortekaartje in de bus vind. En bij het bewonderen van baby’s horen natuurlijk ook cadeautjes.

Sinds de aankoop van mijn Cameo (Er is ondertussen trouwens een nieuwe versie uit. I want it!), overstelp ik iedereen met gepersonaliseerde goodies.

Zo maakte ik een body met bijhorend kapstokje gebaseerd op het geboortekaartje van Mona.

Body en kapstok bij Hema.
Flexfolie en vinyl by Feeerieke.

Ook pimpte ik dit mini body’tje voor Toos en stopte het in een schattig doosje waar ik in gouden vinyl haar naam opkleefde.

Doosje van Froyd & Dind
Body van Hip Hip
Flockfolie en vinyl by Feeerieke.

 

Zouden jullie blij zijn met zo’n gepersonaliseerd cadeautje?

Geef een reactie

