It’s the most wonderful time of the year 🎄

Ho ho ho!


Ook ten huize Wijsneus staat de kerstboom te pronken. Maar daar stopt het niet hoor! Als het van mij afhangt, speelt kanaal 989 op onze digicorder non-stop kerstmuziek (tot lichte ergernis van Meneer Wijsneus die de kerstmicrobe niet met mij deelt).


De eerste cadeautjes zijn ook reeds gekocht. Ik geef waarschijnlijk net iets te veel geld uit aan kerstverpakkingen, maar wie kan er weerstaan aan deze adorable tasjes? En ze zien er niet alleen superschattig uit, als je ze opent, spelen ze ook nog eens  kerstmuziek!

Nu hoog tijd om de rest van de kerstaankopen te doen. Vorig jaar was mijn favoriete kerstmoment trouwens het inpakken van alle cadeautjes met de kerstmuziek vollenbak en de Mini naast mij, toekijkend in zijn wipper. Ik vrees enkel dat dit jaar het inpakken samen met de Mini iets minder rustgevend zal verlopen ;-). Desalniettemin lijkt onze Mini toch ook wel te vinden te zijn voor de kerstsfeer. De kerstboom, zijn boek over kerstmis, en vooral zijn zingend rendier zijn toch wel populair deze dagen.

Ik ga nog een beetje jingle-bellen en rocken around the christmas tree! 🎄

Kan de kerstsfeer jullie ook wel boeien of kijken jullie al uit naar januari?

 

 

 

Geef een reactie

