The proof of the pudding

Na mijn post begin deze week, lijk ik terug op goeie weg om wat regelmatiger te bloggen.

tbj9opdgmk

Ik was aan het rondkijken voor inspiratie toen ik op de Verbeelding/Tuttefrut 40 dagen blog challenge botste.  Ik zag die vorige maand al wel passeren, maar zat toen nog in een blogdipje dus liet die gewoon passeren.
Maar wie weet… Misschien gaan jullie de komende dagen en weken hier wel wat vaker iets zien verschijnen. Niet volgens officieel schema dus (want dan zou ik 1 maart begonnen moeten zijn). Maar beter laat dan nooit, niet waar?

40 dagen bloggen, gaat dat lukken? Wel, the proof of the pudding is in the eating. Afwachten dus. Nu ja, ik denk dat ik eerder zal mikken op “een aantal” postjes per week. Van 0 naar 7 is iets te intensief vrees ik. Desalniettemin sta ik te trappelen om hier wat vaker langs te komen. Ik hoop jullie ook?

(Foto via stocksnap.io)

Geef een reactie

